326348
Książka
W koszyku
Podstawy badań marketingowych / Zbigniew Mazur. - Szczecin : Wydawnictwo Promocyjne "Albatros", 2010. - 142, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Książka przedstawia podstawowe informacje na temat badań marketingowych, uporządkowanie oraz opis podstawowych metod i technik badawczych, stanowiacych jedno z najważniejszych źródeł informacji marketingowych.
Książka przeznaczona jest dla studentów wyższych uczelni uzupełniających zdobywaną wiedzę oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352251 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 137-140. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej