326073
Książka
W koszyku
(Dissertationes Inaugurales Selectae ; vol. 36.)
W pierwszym rozdziale niniejszej pracy wskazuję tendencje jakie można zaobserwować we współczesnej edukacji. Począwszy od wyjaśnienia pojęcia kultury i wyznaczenia jej roli w edukacji i wychowaniu człowieka poprzez opisanie i określenie funkcji wybranych jej kategorii kolejno charakteryzuję istotę przyczyny i konsekwencje pluralizmu kulturowego. W rozdziale drugim podejmuję problematykę podmiotu nauczania a więc dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Analizuję procesy przyswajania i uczenia się języka pierwszego jak również drugiego przez dziecko. Rozdział trzeci stanowi analizę organizacji wczesnoszkolnego nauczania języków obcych w Polsce na tle rozwiązań stosowanych za granicą. Celem badań własnych stanowiących część czwartą i ostatnią niniejszej książki jest zbadanie zależności jaka prawdopodobnie występuje między nauczaniem języka obcego w klasach I-III szkoły podstawowej a rozwojem świadomości wielokulturowej dziecka.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-S (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 329-360.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej