Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(13)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Filmy i seriale
(2)
Dramat (rodzaj)
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(10)
Biblioteka Obcojęzyczna
(2)
Czytelnia BG
(1)
Autor
Szyryk Marek (1966- )
(2)
Barczyk Łukasz (1974- )
(1)
Bomanowska Marzena
(1)
Chapko Aleksandra (1995- )
(1)
Chmielewska Aleksandra (marketing)
(1)
Choma Piotr (1998- )
(1)
Cybulski Adam (filmoznawca)
(1)
Czembrowski Jarosław
(1)
Domański Marek
(1)
Dowgiel Maciej
(1)
Drozdowski Rafał (1961- )
(1)
Dworak Katarzyna (1974- ). Wierna wataha
(1)
Ferenc Tomasz (1973- )
(1)
Golańska Agata (1978- )
(1)
Grzegorzek Mariusz (1962- )
(1)
Grześkiewicz-Godlewska Honorata
(1)
Gucio Katarzyna
(1)
Głowala Łukasz
(1)
Kaczorowski Tomasz (1992- ). #ciemność. (1), w_sercu_ciemności
(1)
Kaczorowski Tomasz (1992- ). #ciemność. (2), ConradMaszyna
(1)
Klejsa Konrad (filmoznawca)
(1)
Kleszczewska Karina (1972- )
(1)
Kostenko Andrzej (1936-2024)
(1)
Kołacz Cezary (1994- )
(1)
Krupa Diana (1994- )
(1)
Krzemiński Olaf
(1)
Lato Wojciech (1993- )
(1)
Makowska-Ferenc Aleksandra
(1)
Manthey Elżbieta
(1)
Marczyński Tomasz (1993- )
(1)
Mazur Adam (1977- )
(1)
Michałowska Marianna (1970- )
(1)
Miller-Klejsa Anna
(1)
Musiałowski Maciej (1993- )
(1)
Ochociński Dominik (1993- )
(1)
Olechnicki Krzysztof (1969- )
(1)
Olejnik Sergiusz (1994- )
(1)
Pawłowski Łukasz (1977- ). Metro Afganistan
(1)
Pijarski Krzysztof (1980- )
(1)
Pilarski Przemysław (1979- ). Wracaj
(1)
Popowski Jan
(1)
Przesław Aleksandra (1994- )
(1)
Pufal Marta
(1)
Radkiewicz Małgorzata
(1)
Saloni-Marczewski Wojciech (1956- )
(1)
Sawka Karolina (1991- )
(1)
Skolimowski Jerzy (1938- )
(1)
Skwarczek Kordian
(1)
Snopkiewicz Jacek (1942- )
(1)
Sternak Wojciech
(1)
Styczeń Michał W
(1)
Szczepański Tadeusz (1947- )
(1)
Szelągiewicz Jan
(1)
Szuścik Agnieszka
(1)
Szyryk Beata
(1)
Talarczyk-Gubała Monika (1976- )
(1)
Tomasiewicz Agata
(1)
Turkot Agata (1993- )
(1)
Wodka Kamil (1994- )
(1)
Wojtyszko Maria (1982- ). Język obcy
(1)
Wolak Paweł (1973- )
(1)
Wysokińska Aleksandra
(1)
Zarychta Anna M
(1)
Zarychta Anna Maria
(1)
Zdunik Michał (1990- ). Szczegółowa teoria życia i umierania
(1)
Zydek Marianna (1993- )
(1)
Żak Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Film fabularny
(2)
Aktorzy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Film
(1)
Film akcji
(1)
Film wojenny
(1)
Fotografia polska
(1)
Fotografie
(1)
Inność
(1)
Kobieta
(1)
Kornatowska, Maria (1935-2011)
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycy filmowi
(1)
Media publiczne
(1)
Nazizm
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Portrety
(1)
Program telewizyjny
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Reżyserzy
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rydet, Zofia (1911-1997)
(1)
Scenografia
(1)
Serial filmowy
(1)
Szaleństwo
(1)
Telewizja prywatna
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Tematy i motywy
(1)
Teoria filmu
(1)
Teoria fotografii
(1)
Terroryzm
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Tajemnica twierdzy szyfrów (serial filmowy)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
2001-
(6)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Dramat filmowy
(2)
Film polski
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Album
(1)
Antologia
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Film
(1)
Film fabularny
(1)
Film niemiecki
(1)
Film polityczny
(1)
Film psychologiczny
(1)
Film włoski
(1)
Fotografia polska
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Recenzja filmowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(5)
Historia
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 105-106.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Streszczenie w języku angielskim.
U źródeł książki legło przekonanie Autora, że po latach praktyki warto pokusić się o sporządzenie porządkującego podsumowania - choćby po to, by samemu lepiej zrozumieć dziedzinę, dla której poświęca się sporą część własnego życia. Jest to również potrzeba usystematyzowania wiedzy, obserwacji i doświadczeń - by wskazać miejsce scenografii fabularnej, tej mainstreamowej, najpowszechniej używanej i znanej z setek filmów, której specyfika rozciąga się pomiędzy nudnym, nieatrakcyjnym naturalizmem (swego rodzaju "przezroczystością") z jednej strony, a wysublimowaną umownością z drugiej. (...) Fragment z Posłowia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347793 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Zdjęcia Karina Kleszczewska ; montaż Łukasz Barczyk ; charakteryzacja Honorata Grześkiewicz-Godlewska.
Cezary Kołacz, Maciej Musiałowski, Marianna Zydek, Aleksandra Chapko, Piotr Choma, Diana Krupa, Wojciech Lato, Tomasz Marczyński, Dominik Ochociński, Sergiusz Olejnik, Aleksandra Przesław, Karolina Sawka, Michał W. Styczeń, Agata Turkot, Kamil Wodka.
Dźwięk: Dolby Digital 5.1, 2.0; obraz: 16:9.
Ścieżka dźwiękowa polska, napisy angielskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O F 4550 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GR 6747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
"Sejsmograf duszy” to tom esejów, artykułów, recenzji i wywiadów Marii Kornatowskiej, wybitnej postaci polskiej krytyki filmowej i niezapomnianej Professoressy łódzkiej Szkoły Filmowej. Autorka wielu książek - z kilkakrotnie wznawianą znakomitą monografią „Fellini” na czele - była świetną znawczynią kina włoskiego, amerykańskiego i polskiego, w którym szczególnie wysoko ceniła twórczość Wojciecha Jerzego Hasa. Wszystkie kręgi jej filmowych pasji i zamiłowań znalazły odbicie w tej książce, złożonej z jej rozproszonej spuścizny - łącznie z esejami i wywiadami na temat sztuki operatorskiej, a także tekstami o filmach, które były bardzo bliskie jej oryginalnym gustom i upodobaniom. Osobnym wątkiem tej książki są liczne wspomnienia o Marii Jej przyjaciół: polskich, amerykańskich i włoskich, łódzkich, nowojorskich i warszawskich, Jej dawnych studentów, dziś znanych filmowców, krytyków, artystów i humanistów. Wszyscy zachowali w pamięci obraz Jej bujnej i szczodrej osobowości, ponieważ każde spotkanie z Nią było ekscytujące. Fascynowała ekscentrycznymi strojami, fryzurami, biżuterią, niepowtarzalnym timbrem i intonacją głosu, sprawiając wrażenie postaci filmowej, która opuściła jakieś nienakręcone arcydzieło Felliniego, ale niebawem wróci na ekran, aby tam żyć wiecznie. Tak bardzo była - jak powiadają Amerykanie - bigger than life". Tadeusz Szczepański
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Flimo!znawcy)
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 197-210. Indeks.
Filmowe wizerunki ciała "anormalnego" budzą ciekawość, wstyd, niepokój, fascynację i wiele innych emocji. Spoglądamy na nie w kontekście wartości społecznych, ideologii, lęku przed innością, polityki socjalnej, systemów etycznych, zadań pedagogicznych, nader rzadko jednak łączymy je ze specyfiką filmowego medium. Adam Cybulski skupił swoją uwagę właśnie na tej ostatniej zależności. Celem jego badań było "przygotowanie szczegółowego studium narracyjnych strategii oraz technik opowiadania o jednostkach, których ciała nie mieszczą się w utrwalonych kulturowo definicjach zdrowia czy normy". Ten cel udało mu się zrealizować z nawiązką, ponieważ nie tylko oferuje czytelnikowi przekonywające i inspirujące analizy tekstualne, osadzone w różnych koncepcjach i teoriach, ale wielokrotnie poza nie wykracza, dzięki czemu jego książka zyskuje również wymiar antropologiczny i etyczny. (Z recenzji prof. dr. hab. Piotra Zwierzchowskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filmo!znawcy)
Bibliogr. s. 349-381, filmogr. s. 383-387. Indeksy.
Streszcz. ang.
W jaki sposób niemieccy twórcy filmowi dwóch pierwszych dziesięcioleci po zakończeniu II wojny światowej opowiadali o niedawnej przeszłości? Które tematy z nią związane były szczególnie często podejmowane w filmach fabularnych, a jakie pozostały przemilczane? W jaki sposób bieżąca polityka oddziaływała na audiowizualne reprezentacje autentycznych wydarzeń oraz fikcjonalne narracje osadzone w realiach III Rzeszy? Na te pytania próbuje odpowiedzieć autor niniejszej książki. Została ona podzielona na trzy części, które dotyczą kolejno: okresu do 1949 roku (filmy powstałe w strefach okupacyjnych), kinematografii Niemieckiej Republiki Demokratycznej do połowy lat 60. (cezurą jest XI Plenum Komitetu Centralnego SED) oraz Republiki Federalnej Niemiec (do pojawienia się tzw. Nowego Kina Niemieckiego). Walorem pracy jest komparatystyczne zintegrowanie rozważań dotyczących kina RFN i NRD wokół kilku zagadnień tematycznych, m. in. mitu o "dobrym Wehrmachcie", przedstawień ruchu oporu oraz reprezentacji obozów koncentracyjnych. Bazę źródłową monografii stanowi ponad sto pełnometrażowych filmów fabularnych oraz najważniejsze recenzje opublikowane w głównych tytułach prasowych obu krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach. Indeks.
Publikacja sfinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Sztuk Audiowizualnych, Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. I. Schillera w Łodzi, Polskie Towarzystwo Badań nad Filmem i Mediami ze środków II Zjazdu Filmoznawców i Medioznawców.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Teksty zawarte w tomie "(Nie)widzialne kobiety kina" są poświęcone różnym wymiarom widzialności kobiet w kulturze filmowej, wychodzącym daleko poza fenomen filmowego aktorstwa. Tytuł przekornie proponuje podwójną perspektywę "(nie)widzialności", zmuszając do dostrzeżenia postaci twórczych kobiet i ich dorobku, a tym samym do przepisana na nowo historii kina. Autorzy poszczególnych tekstów analizują wybrane przykłady włączania lub wykluczania kobiet z pola filmowego. W swoich analizach biografii oraz kobiecej twórczości przybliżą różne formy (auto)marginalizacji autorek filmowych. Rozważają (nie)możność filmowej reprezentacji kontrowersyjnych artystek albo nierzadko kontrowersyjnych tematów związanych z kobiecym doświadczeniem. We wszystkich tekstach na różne sposoby wybrzmiewa więc kwestia tytułowej "(nie)widzialności" kobiet w kinie, pojawiająca się w różnych kontekstach kulturowych i kinematografiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Muzeum w Budowie ; no 18)
Karta tablic zadrukowana dwustronnie.
Część tekstu w przekładzie z języka angielskiego, część z języka niemieckiego.
Zofia Rydet (1911-1997) prace nad projektem znanym później jako Zapis socjologiczny rozpoczęła w roku 1978. Zbiór fotografii ludzi i zamieszkiwanych przez nich wnętrz rozrósł się do rozmiarów olbrzymiego archiwum, liczącego ponad 20 tysięcy negatywów. To przedsięwzięcie całkowicie pochłonęło jedną z najwybitniejszych polskich fotografek - zdjęcia z tej serii Rydet robiła do końca życia, nigdy nie nadając jej skończonej formy wystawy czy publikacji. Ludzie i rzeczy to zbiór tekstów polskich i zagranicznych badaczy, którzy na wiele sposobów analizują to niezwykłe dzieło, wprowadzając polską fotografkę do międzynarodowego kanonu dwudziestowiecznej sztuki. Zapis socjologiczny jest tu pokazany w kontekście fotografii niemieckiej i amerykańskiej, na szerszym tle polskiej fotografii socjologicznej lat 70. i 80. XX wieku, jest interpretowany w swej materialności i poddawany refleksji teoretycznej. Pokazuje niezwykłą siłę fotografii jako sposobu patrzenia na świat i jako nieoczywistej metody jego archiwizowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej dzieła współwydanego pseudonim zbiorowy: PIK, nazwy autorów: Katarzyna Dworak i Paweł Wolak.
Zawiera: #ciemność : w_sercu_ciemności. (1), ConradMaszyna. (2), / Tomasz Kaczorowski. Metro Afganistan / Łukasz Pawłowski. Wierna wataha / (PIK) Katarzyna Dworak i Paweł Wolak. Wracaj / Przemysław Pilarski. Język obcy : bajka o uczuciach / Maria Wojtyszko. Szczegółowa teoria życia i umierania : notatki i raporty z badań nad wojenną historią warszawskiego Ogrodu Zoologicznego: widma uratowanych głosów : dramat na dwa głosy / Michał Zdunik.
Dofinansowanie ze środków statutowych Wydziału Aktorskiego PWSFTViT
Niniejszy tom jest pokłosiem ostatniej edycji GND, ale wykracza poza ramy czysto dokumentacyjnego zapisu. Odnajdziemy tu sztukę ubiegłorocznego laureata, czyli Wracaj Przemysława Pilarskiego, zakwalifikowane do finału Metro Afganistan Łukasza Pawłowskiego oraz Wierną watahę duetu PiK, czyli Pawła Wolaka i Katarzyny Dworak, a także obecny w półfinale Język obcy stałej uczestniczki gdyńskiego konkursu Marii Wojtyszko. Stawkę uzupełniają inni półfinaliści - #ciemność Tomasza Kaczorowskiego oraz szczegółowa teoria życia i umierania Michała Zdunika [...] Sześć zamieszczonych w tej antologii sztuk jest zaproszeniem do rozmowy o nowej polskiej dramaturgii. Podsumować ich jednym zdaniem się nie da, bo tak są różne. Łączy je może przeświadczenie, iż rzeczywiście – Polska jest mitem. A może raczej wieloma mitami, które czasem chcą się ze sobą połączyć, a czasem istnieją całkiem osobno. Jednak zawsze warto próbować się do nich zbliżyć, poznać ich tajemnice. - Jacek Wakar, Polska jest mitem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 389627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach dotacji na działalność statutową Wydziału Operatorskiego i Realizacji Telewizyjnej PWSTTviF w Łodzi.
Zbiór artykułów poświęconych szaleństwu w fotografii. Autorzy w ciekawy sposób poruszają temat opisując m.in. próby portretowania szaleństwa w XIX wieku, a także udział tego medium w zamykaniu zakładów psychiatrycznych we Włoszech. Podejmują również próbę opisu procesu twórczego w kryzysie psychicznym, a także wpływ substancji psychoaktywnych na sztukę. W tomie nie pominięto różnych osobliwości fotograficznych, takich jak cieszące się niezwykłą popularnością w ostatnich latach selfie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 350741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filmo!znawcy)
Bibliografia, filmografia na stronach 195-205. Indeksy.
Współfinansowanie: Narodowe Centrum Kultury.
Włochy latach 70. były areną wielu aktów terroru, najczęściej motywowanych lewacką ideologią. Już wtedy kino stało się portrecistą i komentatorem tych wydarzeń, niekiedy krytycznie oceniającym reakcje władz. W prezentowanej książce autorka opisuje i analizuje ten wycinek niedawnej historii włoskiego filmu. Oprócz teoretycznych rozważań na temat kina politycznego oraz obszernych omówień fabuł o „dekadzie ołowiu”, książka zawiera dwa rozdziały analityczne, dotyczące śmierci anarchisty Giuseppe Pinellego oraz zabójstwa Alda Moro – lidera chadecji i byłego premiera Włoch. Autorka widzi kino przede wszystkim w perspektywie historycznej i kulturowej, pamiętając, że opisywane wydarzenia miały duże znaczenie dla włoskiej tożsamości i pamięci zbiorowej. "Dekada ołowiu" jest w związku z tym książką nie tylko o kinie Włoch, ale i o ich kulturze i historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Współfinansowanie: Redge Technologies i Artrama
Streszczenia w języku angielskim.
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji. Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego. Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko. Czytając zawarte w książce prace wchodzimy w labirynt, z którego nie ma dzisiaj wyjścia. Zmiany w sferze medialnej zachodzą tak gwałtownie i tak głęboko, że współcześni badacze mogą jedynie stawiać pytania, z których najważniejszym jest pytanie – co dalej? Do czego doprowadzą zmiany technologiczne – do drugiego, nierzeczywistego świata, do powstania nowych zupełnie form odbioru? Być może, ale nikt tego nie wie na pewno. Jakie treści oferować będą media i supermedia, o których mowa w książce, jak zmienią się gatunki i formaty? W jaki sposób będą te media finansowane i w jaki sposób mierzona będzie widownia i aktywne uczestnictwo? Przecież od precyzyjnych, targetowanych mierników zależą przychody i komercyjne zyski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 388026 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Jerzy Skolimowski [Film] / Telewizja Kino Polska. - Warszawa : SPI International Polska : Telewizja Kino Polska, [2008]. - 4 płyty DVD (294 min) : dźw., kolor., cz.-b. ; 12 cm.
(Arcydzieła Polskiego Kina.)
Dod. druk. w opakowaniu zawiera koment.
Opis z płyty i opakowania.
Dysk 1, Rysopis (1964) / reż. Jerzy Skolimowski ; scen. Jerzy Skolimowski ; prod. PWSFTviT Łódź.
Dysk 2, Walkower (1965) / reż. Jerzy Skolimowski ; scen. Jerzy Skolimowski ; prod. Zespół Filmowy Syrena.
Dysk 3, Bariera (1966) / reż. Jerzy Skolimowski ; scen. Jerzy Skolimowski. prod. Zespół Filmowy Kamera.
Dysk 4, Ręce do góry (1967) / reż. Jerzy Skolimowski ; scen. Jerzy Skolimowski, Andrzej Kostenko ; prod. Zespół Filmowy Syrena.
Elżbieta Czyżewska, Jerzy Skolimowski, Tadeusz Minc [et al.].
Dźwięk: Dolby Digital 2.0; obraz 4:3.
Ścieżka dźwiękowa pol. Napisy ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O F 3112 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej